Նորություններ :

Գատուզո - Մեր թիմը բավականին ծերացել է

5/8/12

Միլանի փորձառու կիսապաշտպան Ջենարո Գատուզոն շնորհավորել է Յուվենթուսին` սկուդետտոյի նվաճման կապակցությամբ:
<<Մենք պետք է շնորհավորենք Յուվենթուսին, որը հիանալի մրցաշրջան անցկացրեց և առաջխաղացում արձանագրեց իտալական ֆուտբոլում: Մեր թիմը, ընդհանուր առմամբ, տուժվեց` այսքան վնասվածքների պատճառով, որոնց բացատրությունը գոյություն չունի: Մեր թիմը բավականին ծերացել է և թարմացում է պահանջում: Դա միշտ անհրաժեշտ է, եթե նույնիսկ թիմը հաղթանակներ է տանում: Ես պետք է քննարկեմ իմ ապագայի հարցը Ադրիանո Գալլիանիի հետ: Այս մրցաշրջանը շատ ծանր ստացվեց ինձ համար, բայց ես ցանկանում եմ խաղալ: Եթե այս ամենը հնարավոր չլինի, ապա կզբաղվեմ իմ երեխաների դաստիարակմամբ>>, - հայտարարել է Գատուզոն:
Share this Article on :
 

© Copyright BlogRossoneri 2011 -2012 | Powered by Blogger.com.