Նորություններ :

Իբրահիմովիչը Որակազրկված է

2/7/12

Ա Սերիայի 22-րդ տուրում` Միլան - Նապոլի հանդիպման ժամանակ, Զլատան Իբրահիմովիչը ապտակ հասցրեց Նապոլիի պաշտպանին, ինչի համար հեռացվեց խաղադաշտից: Իր քայլը Իբրան հիմարություն է համարում:
<<Ես մեծ հիմարություն գործեցի, բայց այդպիսի բաներ լինում են: Ես պետք է հասկանամ և ընդունեմ սխալս: Ինձ հարկավոր չէ դիտել խաղի տեսագրությունը, որպեսզի հասկանամ, թե ինչ եմ արել: Ես ամեն ինչ փչացրեցի: Սակայն ես վստահ եմ իմ թիմի վրա. նրանք առանց ինձ էլ կկարողանան հաղթել>>, - հայտարարել է Միլանի շվեդ հարձակվողը:
Իսկ այս ընթացքում, Միլանը բողոքարկման հայտ է ներկայացրել  Իտալիայի առաջնության նախագահին, որպեսզի վիճարկի Իբրահիմովիչի որակազրկման հարցը:
Հիշեցնենք, որ շվեդ հարձակվողը որակազրկվել է երեք հանդիպումով, և բաց է թողնելու Յուվենթոսի դեմ հանդիպումը, ինչը չափազանց վատ դրության մեջ է գցում Միլանին:
Share this Article on :
 

© Copyright BlogRossoneri 2011 -2012 | Powered by Blogger.com.